Don´t Walk Into My Life If You Plan On To Walking Out

Vad är meningen med livet om allt alltid ska gå så snett? Eller är det de som e meningen? Ska de finnas sorg i varje timme varje dag varje vecka som går? Måste det alltid finnas svårigheter i livet,, omöjligheter? Vad är meningen att jag lever om allt inte har nått slut.. När tar de slut egentligen? Kommer detta ha ett slut överhuvudtaget? Ska de fortsätta såhär?


- Levande död!!!
Helt seriöst kan det inte kännas så ibland.. ibland o ibland de börja gå över styr. När man lever men ändå inte vet hur det kommer att bli om allt går åt helvete om du inte vet vad som väntar dig, eller om du vet vad som kommer hända vad saker och ting kommer leda till men ändå fortsätter att gå samma väg,  för att du inte vågar inte vill och inte heller vill falla om du tar en annan väg o glömmer allt.


Men de ja alltid tänker på vad händer sen?? Och sen yani? Hur länge ska ja hålla på såhär? Kan hålla på såhär i resten av livet för ja mår bra av att ha det såhär men ändå inte.. Vill ändå ha det på ett annat sätt men de kommer aldrig funka.. Hur många förhoppningar jag ändå har, för snart förlorar jag dig och då står jag ensam kvar här.. Men de mitt fel för jag har valt att ha det såhär och därför får ja acceptera konsekvenserna som kommer.


take care <3<3




                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0