I don´t know where i stand with you and i don´t know what i mean to you. all i know is everytime i think of you.. all i wanna do is be with you..<3

God Morgon

Vaknar upp av en dålig känsla, ångest och depression på en solig dag. Solen skiner in i rummet och ja vill bara att världen går under om de fortsätter såhär. Finns det något värre?? Neej tror knappast det.. Den finaste o bästa känslan ja vet e att vakna upp av att solen skiner in i rummet.

Varför stannar man kvar där man inte borde? Där de inte känns rätt? Varför inte förändra på allt.. Nej. de jag gör just nu e sitter och klagar på de ja lever i istället för att ta mig ut från det.. Göra nått åt saken istället för att tycka att allt är skit.. Men finns det nått att göra egentligen?? När dom alltid säger att livet är orättvis höll ja inte med för att vi är födda att vara den vi är och andra den dom är så varför skulle den va orättvis? Men just nu vet jag och har verkligen insett att livet är så jävlaa orättvist..

Folk har det bra lyckliga dom har de dom inte ens förtjänar.. De dom inte kan ta vara på, vilket en annan person hade bart upp på ett guld fat, bevarat i sitt hjärta och behandlat som en diamant. Som man brukar säga man vet inte vad man har förrän man förlorat det. Och den dagen du förlorar det hoppas jag du ångrar ihjäl dig. För att de e inte alla som har den turen att älska och leva med den personen dom valt. För de du har o inte tar hand om kan en annan kvinna där ute göra mycket bättre, älska han mer än vad du gör,, o ha han djupt inne i sitt hjärta…ahh palla shiaat.. Ta dagen som den kommer and fuck u…

Ciao ha en bra dag…



Kommentarer
Postat av: evelina karhu ")

Din blogg inspirerar mig!

kram ✿

2010-04-11 @ 17:27:50
URL: http://karhuevelinaa.blogg.se/
Postat av: evelina karhu ")

Jag fixade bilden i paint :P Fast det går inte ladda ned paint till min nya dator (macbook eller apple) "/

höhö, just nu redigerar jag i sämsta photoshop ever!

Hahah :D

2010-04-12 @ 19:38:34
URL: http://karhuevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0