You should be proud of who you are..

 

Många säger att ha frihet är hayäät.. Andra säger att frihet utan gränser funkar inte. Men vad e frihet egentligen enligt er??


Jag som individ har min frihet, men absolut inte den friheten ni snackar om o den ni tror är frihet på riktigt.. För frihet utan gränser e som en hora utan några tjänster.. Ok fattar sj inte vad ja menar där men seriöst vissa säger ohh ja e fängslad hit och dit wtf vad e fängslad för er att få gå o komma i en viss tidpunkt? Att få festa med vänner? Att gå i skolan studera utbilda dig osv.. har ni verkligen sett en riktigt fängslad tjej i sverige? Nej knappast en av 100. Sj har jag sett helt seriöst. Men ändå har hon lite frihet mer än dom riktiga tjejerna som verkligen är fängalsde i sina hem.. Såna tjejer finns överallt i världen de e tjejer som är hemma dygnet runt som inte har sett dagsljuset, som städar, tvättar, lagar mat, gifter sig, får barn, städar, tvättar och lagar mat. Och inte har sett nått av vad livet går ut på. Och ni kallar er själva för fängslade.. Helt seriöst har ja sj kallat mig själv för fängslad men kollar du på dig sj och kollar på andra som har de värre så e det ända du kan säga mhamdellah… du har de kanske lite bättre och dom du kollar på kollar på de som har de värre än dom och säger mhamdellah… Lama Etshofi Gher7 3erek Bihon 3aleki Gher7ek.


 helt ärligt är stolt med mitt liv mhamdellah om ja inte hade haft de gränser ja har i mitt liv nu hade jag varit en helt annan person med helt andra tankar och ja gud vet vart ja hade varit.. Har hört många säga oh så synd får du inte gå på disco hit o dit ?? :O helluuu liksom vafan e disco för er?? Öhh vi ska supa :O fortfarande vad är disco?? E ni ute efter one- night - stand? Inte så svårt o hitta du behöver inte gå på nått disco för att lägga ner tid o hitta en bra kille, tjej?? De finns horor överallt.. De finns gawad vart du vill?.. O okej om vi säger att du inte går på disco för det.. du går för att supa för att glömma dina bekymmer för att ha kul och umgås med vänner.. Finns de inte andra ställen du kan ha kul och umgås med vänner?? Måste det vara ett disco.. Och vad super ni för helt seriöst? För att glömma era bekymmer?? Hahaha om de hade varit så att alla bekymmer flyger iväg om man super och aldrig kommit tillbaka så hade ja supit varje dag, för att aldrig ha några bekymmer alls.. Men wtf ni vet ju fan vad som händer nästa dag vad e de roliga med att va full att vakna dagen där efter bakfull?? Fyfan.. Huvudvärk, illamående ångest.. Varför utsätta sig själv för sånt.. OCH innan ja glömmer dina bekymmer kommer tillbaka haha känn dig blåst..


Så nej mhamdellah jag har det bra. Är stolt för den jag är. Är stolt för de gränser ja har i mitt liv för annars hade ja inte varit den jag är. Är stolt över att va fängslad i hemmet tro det eller ej.. Sorligt men så sant såå.. =)


Ciao ha det nicee ska ut en sväng så fängslad va jag =)


Love And Peacee..



                                                   


Kommentarer
Postat av: Lale

- Tack habibi, du är finare som säger sånna här saker :*

2010-04-19 @ 18:40:52
URL: http://lales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0