Fånga dagen...

Bekymrad, deprimerad, mår skit för vad? Lägger ner all min tid,styrka och tårar på nått ja själv inte vet vart de kommer leda. På någon som inte verkar bry sig, o som lever i sin lilla underbara värld. Men ska absolut inte skylla på någon bör skylla på mig själv, för att de jag som valt att ta denna vägen. det är jag som tagit mig hit jag är nu. Ja lever i min lilla värld, hur länge till kommer denna världen finnas hah.. Tro mig den kolapsar snart den med. Vilken väg väljer jag sen?? Finns många vägar, genvägar, stigar .. Låter ödet välja. Tar jag min egen väg kommer de gå åt helvete.

glöm era bekymmer imorgon kommer nya..

                                                    


Kommentarer
Postat av: Suzan

Tack för kommentarerna! :) Din blogg är riktigt snygg själv du! Gillade verkligen din header!

2010-08-01 @ 13:31:37
URL: http://suzansalem.blogg.se/
Postat av: mariam

gå bara vidare! svårt men du kan!

2010-08-10 @ 13:05:35
URL: http://bloodygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0