Allt vi behöver är kärlek♥

Blundar och kommer in i en dröm, där all lycka och glädje dansar runt. Kan inte se nått svart, går inte att se någon sorg. Försöker leta mig fram till något dåligt något misslyckat men allt är bara för perfekt. Ja tar ett steg till, fram kollar in i ett hörn där längst inne sitter en liten flicka i mörkret ihop krympt och försöker gömma sig, försöker gömma sin sorg.. Går fram till henne ser tårarna rinna ner för kinden, hon är helt dränkt i sina tårar sin sorg och all sin misslycka. Hon försöker dölja men de funkar inte, de går inte att dölja den sorgen bland all lycka. För så fort vi ser nått annorlunda bland de vanliga kan vi inte motstå det.


Hon höjer huvudet för en sekund och sänker det lika snabbt, vill inte synas vill inte finnas. Önskade att jorden gick under och att hon aldrig skulle existera. Ja tar min hand under hennes haka och höjer hennes huvud ser henne i ögonen. Glittrande små ögon fastän hon gråtit tills hennes tårar torkat ut glittrar hennes ögon som inga andra gjort. Hennes ansikte skiner, ja nästan bländas av de ljuset som möter mig när ja ser på henne. Hon är så liten och så vacker. Ja ler mot henne och pussar henne på pannan, ser hennes leende hur de lyser upp hela rummet hur glädjen i henne syns. Denna flickan fick inte den lilla kärleken hon behövde. Bara ett leende kan få någon att älska världen. Ett ord kan få henne att dansa på rosor. Att bara se någon i ögonen kan betyda mer än hela världen. Då man känner att man existerar någon har sett mig. Det finns nån som vet att jag finns…


                                               


Kommentarer
Postat av: hedoool

tvärfint skrivet walla

2010-06-07 @ 19:45:15
URL: http://hedool.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: Okej, ja du får ha din åsikt. Förväntar mig inte att alla ska hålla med mig och förstå min mening bakom alla ord. Men jag kan iaf säga att dom som sitter bakom sin data och kommenterar massor med elaka saker till henne är minst lika omogna och patetiska som dom säger att hon är.

2010-06-08 @ 17:09:59
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: jennifer

har du också uppnått ditt 1000:onde?? :)

du kanske är ute efter en länk också? :P

2010-06-08 @ 21:30:14
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: cagla

fiint ..

2010-06-10 @ 12:22:24
URL: http://ccagla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0