Don´t say you love me unless u mean it cuz i might do some crazy like belive it

Tre små ord lätt att säga men svårt att mena. Har dom någon betydelse för dig? Säg aldrig dom tre små orden om du inte menar det. Om dom inte kommer från hjärtat. För personen som lyssnar på dom orden kan verkligen flyga av tre små ord men att du sedan inte menar det, blir de svart och den ser inget mer och flyger rätt in i väggen. Du är inte skyldig att säga de om du inte menar det. Bättre att inte säga det än att säga de och inte mena det. Säg när du är redo och dom verkligen kommer från hjärtat.

Jag tror på dig, jag tror på dina ord. Men är rädd att jag tror fel. Tror jag fel? Rädd att flyga rätt in i väggen av att inse att de inte är sant.

Svårt och tro på folk men har en känsla av att ja kan tro på dig. För hade jag inte det hade jag fått signaler direkt.. jag älskar dig och menar det djupt från hjärtat.




                                           


Kommentarer
Postat av: Asse

Skön blogg, du har rätt.. många säger " jag älskar dig " utan att mena det. GRYYYYM TJEJ!

2010-06-15 @ 14:19:47
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0