I Stay On The Sidewalk So I Don´t Get Hurt

Du har blivet, du är och kommer vara min första och sista kärlek. Att fastna i en värld där du finns är mer värt än att ha tre hela liv i denna världen. Är helt beroende av dig av din doft, dina ögon och ditt leende. När jag ser dig i ögonen blir helt förtrollad sjunker ner i dina ögon och drömmer mig bort i din värld. Att höra din röst lyser upp min dag. Men tanken att bli din för alltid, förföljer mig varje dag. Att leva med dig ett lyckligt liv, att finnas vid din sida i de goda och de onda. Jag behöver dig i mitt liv.. Hur långt ifrån du än är så finns du ändå här. Men att inte finnas alls, då kan ja säga att då existerar inte ja heller i denna världen.. Kan bara se mitt liv rakt fram där du finns med, med mig eller långt ifrån men ändå nära på ett sätt.. Går inte att tänka mig någon annan i din plats.. 

                                
    
        


Kommentarer
Postat av: sihamadiguzel.blogg.se

way way way mo ko hobki katuli we e5tii

2010-06-23 @ 23:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0