Soso<3



Kärleken är så vacker och underbar.
Alla som säger att kärlek är skit vet antigen inget om
kärlek eller har blivit sårade/krossade, men det kallar jag inte för kärlek..
det är bara falskhet. Kärlek är allt det fina i livet.
Man kan ha kärlek för sin familj, sin vän eller sin kille.
Det finns överallt runtomkring oss.
Men den bästa kärleken är mellan en tjej och kille som älskar varandra!
Många jag känner har det svårt p.g.a. att föräldrarna som tänker mycke
på traditioner och kulturer, och därför får vi inte ta vem vi vill..
Kärleken är blind den ser ingen ålder, hudfärg eller etniskbakgrund, det är
det våra föräldrar inte förstår :/ Så länge han är muslim why not?
Gud har inte förbjudit oss att ta en från ett annat land!
Alla vi är människor och har samma värde i guds ögon, så länge man har samma religion.
Varför inte blanda oss med andra traditioner och kulturer?
Man är uppväxt med samma kultur hela livet, varför inte pröva på nya?
Muhammed (SAW) hade många fruar, de flesta av dem var
från andra länder och hade andra religioner. Han ville föra samman alla muslimer.
Vi är alla ett så varför ska vi se ner på folk från andra länder?!
Men detta kommer våra föräldrar aldrig förstå, de bara tänker
på all skitsnack folk säger, det hatar jag mest!
Man ska aldrig bry sig om vad folk säger så länge du vet att det du gör är rätt!
ONLY GOD CAN JUDGE US
<3







Jag har en plastsyster. hon är så underbar.
Har känt henne i 19 år.. en riktig barndomsvän!
Älskar henne så mycke att jag inte kan kalla henne för vän/kompis utan syster!
Vad som än händer mellan oss så har du alltid din plats i mitt hjärta. glöm aldrig det!
Hon är snäll. vacker. underbar, smart, har ett hjärta av diamant och mycke mer..
Hon är en vän alla önskar sig.
Så många minnen vi har tsm. Minns du när vi skar våra händer och bytte blod
med varandra för att vi skulle bli riktiga systrar? Minns du arab vs alban sidan?
Minns du när vi alla samlades vid de bänkarna framför våra trappor när vi satt
o diskutera som kvinnor.. Saknar den tiden riktigt mycke..
Älskar dig mest Nora min underbara plastsyster<3




                                            

                                                                                               Soso gästbloggare!!!
                                             


Kommentarer
Postat av: araben

kanske dina föräldrar, inte mina... dra inte alla över en kam !

2010-06-28 @ 10:37:51
Postat av: N*

vem bad dig att kommentera hon skriver om nått som händer här i världen ofta ingen sa att just duuu är den personen... o hon drog absolut inte alla över en kam.. ja ber dig gå lär dig vad,var,när och hur man ska kommentera en blogg..

2010-06-28 @ 16:26:21
URL: http://blacklovee.blogg.se/
Postat av: JUst me you know..

HAHHAHAHAHA

2011-05-08 @ 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0