Sometimes I Look Back And I Wonder How Would My Life Look Like If You Were Here With Me

 

Hade inte varit den jag är idag.. Ett liv med dig hade varit som ett liv i paradiset. Att leva med personen man älskar. personen som lyser upp din dag är obeskrivlig. Dina svarta dagar suddas bort dom existerar inte och har aldrig existerat eftersom just nu ligger du i hans famn i all framtid, han är ditt skydd låter inte en insekt komma i närheten av dig. Gör allt för din skull eftersom du ger han den kärleken han behöver utan dig hade han inte kunnat behandla dig så som han gör och ge dig den kärleken du behöver. Kärlek handlar om att ge och ta. Två personer förvandlas till ett.


Ett liv med dig, kan min dröm bli sann jag vill leva lyckligt med dig nu och för alltid. allt jag vill ha det är en framtid med dig. Du hade varit hela min värld, allt ja har och allt som finns för mig. Vi två mot världen. Vi besegrar allt och går vidare. För du fick mig att falla. Falla ner på knä för dig för du kommer va den personen jag ser upp till, min förebild mitt skydd och min älskade prins. Dig vill ja dela allt med. Min sorg o min glädje för det är dig jag älskar.Hade kunnat byta ut hela världen med den underbara känslan jag får när jag är med dig i din närhet och i din famn.


Känns ensamt bör vakna upp tänker på dig och fäller en tår medans ja rycks bort från drömmen och sitter här i verklighetens värld.
Sanningen svider…


                                                     





                                                                      
                                                                       

Kommentarer
Postat av: danny

svär skit bra blogga haha coll blogga lycke til med det skriv alltid där

paraaaaa

2010-07-18 @ 19:01:32
Postat av: N*

tacktack..

2010-07-18 @ 19:27:56
URL: http://blacklovee.blogg.se/
Postat av: Yassa

Shit vad du skriver fina inlägg..

Ångrar verkligen inte att jag gav din blogg en chans

2010-07-26 @ 22:02:37
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0