du finns i mitt hjärta Idag, Imorgon och föralltid..

Sista tiden, sista sekunden, och sista ögonblicket är alltid de bästa. Saknar gamla tider idag, och dessa dagar jag lever nu kommer också bli gamla tider en vacker dag, kommer sakna dom otroligt mycket. Kommer minnas dom som den dyrbaraste och underbaraste tiden med dig. Varje gång ja tänker på dig kommer minnas dina ord ditt beteende och bara önska att ja kunde ta tillbaka tiden. Men fastän de inte går så kommer jag vara så jävla nöjd med den tiden ja haft med dig för dom har verkligen varit värdefulla och betydelsefulla. För ja vet att du kommer ha det bra och leva lyckligt eller önskar dig det iaf.inshalla (ämnad till två olika personer)  
  

Men helt ärligt varför är den sista tiden alltid den bästa tiden? Är de för man vet att snart är det över? Snart e den vanliga vardagen ett förflutet. Är de för att man tar vara på den sista stunden tillsammans? Varför kommer man varandra så nära den sista stunden då? Man kanske har varit nära varandra men aldrig känt det tills nu, när de närmar sig. Man vet inte vad man har tills man förlorat det. men ja har inte förlorat det utan, de bara det att allt kommer bli annorlunda inget kommer vara som förrut. Du kommer inte vara den gamla vanliga, fastän du försöker de kommer inte gå. Ja hoppas du är men tror inte de, de kommer finnas en gräns.
Just nu känns de som att jag bär hela världen med mina händer för jag får se ditt leende varje dag. Se dig skratta, gråta, bli arg förbannad och skoja men snart kommer jag tappa land efter land av denna världen tills ja tappat hela världen och bara har luften kvar.
du är min syster av samma kött och blod men med olika föräldrar, du är min andra halva mitt andra liv och min andra själ utan sara ingen nora? elr? folket känner oss som sara och nora och ingen ska komma emellan oss eller ens ändra på det..
älskar dig habibi god natt få inte luft i dig haha ;P


Älskar dig.





                                                            


Kommentarer
Postat av: Soso*

sskriv nått om mig wle :(

2010-05-03 @ 17:18:45
Postat av: Anonym

ehhh!! jag do?

2010-05-03 @ 20:09:55
URL: http://ninsoh.blogg.se/
Postat av: soso*

hahah ncnc hon glömmer sin egen syster :D

2010-05-03 @ 20:52:59
Postat av: N*

HAHAHHAHA du e mitt allt.. ey tyst sara ja glömer inte henne =)

2010-05-03 @ 23:19:35
URL: http://blacklovee.blogg.se/
Postat av: saraa

men hano nora e inte jag din syster...sara tyst tyst jag e hennes bästa systerhahah:D mo norii ell bandorii ba3ad tenlem 3akel tfffffffffffff

2010-05-05 @ 23:15:59
Postat av: N*

ba3ad tetlemin 3akel..

2010-05-06 @ 18:01:05
URL: http://blacklovee.blogg.se/
Postat av: Soso

hahah tyst wlo, nora jag skiter i du ska skriva om mig >O

2010-05-12 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0