I love you babe...

Ja vill inte va din första kärlek inte heller andra eller tredje utan vill va din sista och eviga. Hade kunnat vänta på dig tills den sista sekunden i mitt liv bara du är min i slutändan. Hade kunnat vänta tills ja blir 60 år gammal om inte mer o bara levt med dig ett ända år och sedan dött, de hade varit min mening i mitt liv. Bättre sent än aldrig. Du är min första och förmodligen den sista kärleken.. Even thougth i have another man in my life you will Always own my love.. Du är hellre en tjejs första kärlek och tjejen är hellre din sista kärlek. I mannens liv är kärleken bara ett kapitel av historien men i kvinnans är kärleken hela historian.

Jag älskar dig oerhört mycket svårt att beskriva men lätt att visa. Det är svårt att dölja när man verkligen är kär. Att älska är som att va i en helt annan värld där bara du och jag existerar. Att älska är när de ända du har i tankarna är han. Det är som att va i hans lilla värld. Vad du än gör varje steg du tar så önskar du att han va med. Du kan läsa hans sms hundra gånger om och om igen utan att bli trött. Du kan sitta och kolla på hans bilder tills du markerat varje detalj och ändå gå in o kolla på den igen efter bara några minuter. du kan snacka om han om och om igen och blir aldrig trött ända tills den du snackar till blir trött. De ända du vill är att ha han i tankarna.


jag saknar dig redan fastän du precis varit med mig.. Att höra ditt namn är som att bära hela världen i min ena hand. mitt leende blir så stort bara jag minns den stunden jag var med dig, eller bara av att höra ditt namn..

Att sitta och lyssna på dina fina ord är den underbaraste stunden, att höra han skämta och va glad lyser upp min dag.


Att älska är helt underbart men att inte få älska förstör den fina känslan man har. Genom att känna hans närhet känna hans läppar mot dina att få älska han så som alla andra älskar är inte så lät i detta sammanhanget

Godnatt...


                                                


Kommentarer
Postat av: 7asas

grymt !!

2010-05-05 @ 07:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0