it´s real love that´s you don´t know about..

Är rädd för den dagen då allt bara rasar.
Då jag är fast i en mörk och kall värld,
där bara hat och rädsla existerar.
Då jag sitter i ett hörn och gråter å
önskar att jag aldrig blivit född.
När och om den dagen kommer.
Kommer de att bli min sista?

Sällan har jag skådat en manskropp så vacker
Sällan har jag blivit kysst av läppar så mjuka
Sällan har jag blivit rörd av händer så försiktiga
Sällan har jag kännt något sådant som då
Aldrig har jag saknat som jag saknar just nu


                                                     

Kommentarer
Postat av: hedool

gumman när den dagen kommer, var inte rädd för kommmer finnas där för dig <3



tvärbra texter, fortsätt så

2010-05-27 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0