what happens tomorrow? who cares?

Vad är egentligen en framtid?? Tror ni på en ljus framtid? Hur kommer framtiden egentligen se ut? Varför planera inför framtiden? Hur kan man försäkra sig om att man verkligen kommer leva i framtiden? Många lägger ner en hel del tid på sin framtid istället för att leva i nuet och tänka på den minut som passerar..


Hur vet du att du lever imorgon har du någon garanti på det? Nej ta då tag i ditt liv och försök fylla ut ditt liv och varje sekund som går med något meningsfullt.. Istället för att sitta och slösa bort din tid och styrka på att försöka få en bra framtid? Ta dagen som den kommer,, carpe diem..


De du som gör dina dagar meningsfulla, de du som får dina dagar att vara ljusa och minnesvärda.. det finns ingen och inget mer än du själv som ansvarar för ditt liv.. Vad har du fått ut av ditt liv om du nu suttit och lagt ner all din tid på framtiden?? Hur vet du att du inte kommer vara med om en olycka och där tog ditt liv slut? Hur menningfullt har ditt liv varit? All din energi gick på framtiden? De finns ingen framtid i mina ögon där jag står nu, de jag gör nu de jag säger och hör just nu, det är min framtid.. Glöm morgon dagen lev livet som om det vore ditt sista andetag du ta och din sista minut här i livet..




Kommentarer
Postat av: Hamase

Tack så jätte mycket för din kommentar, kära du! Gjorde verkligen min dag :)

Keep loving my blog!

2010-10-01 @ 20:58:28
URL: http://hamsayee.blogg.se/
Postat av: Maya

hejsan! :) e du en arab ? (a) dum fråga kanske.. haha men jag e det. & jag tkr om din blogg.

mwah!

2010-11-06 @ 17:18:30
URL: http://bestiies.devote.se
Postat av: Anonym

hejsan! :) e du en arab ? (a) dum fråga kanske.. haha men jag e det. & jag tkr om din blogg.

mwah!

2010-11-06 @ 17:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0