...

I wish you had think about a future together, but unfortunately


Kommentarer
Postat av: Mona

N*: Ja, jag kan förstå att vissa är nyfikna och vill veta lite mer om religion, eller som i det här fallet, slöjan, men jag tycker inte riktigt om när man anklagar folk för saker som man inte vet ett dugg om. Dock så bryr jag mig inte så mycket om sådana kommentarer, jag tar liksom inte åt mig, de är bara skrattretande och roliga att besvara tycker jag! :D Och precis som du säger så är det inte vi som ska dömma utan Gud som dömmer alla i slutändan. :) <3

2010-08-28 @ 17:24:46
URL: http://noonas.blogg.se/
Postat av: Mona

Ja precis. Är man dessutom lite för ung och okunnig, så orkar jag inte diskutera vidare längre. Och visst vill jag visa en fin bild av islam, men bara för de som lyssnar och tar saker på allvar. Inte de som överdriver och skämtar om det, de får välja själva tycker jag, för de har all svar framför sig som de medvetet ignorerar. Tack för dina fina ord gumman. :)

2010-08-29 @ 16:22:34
URL: http://noonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0