Plötsligt blev alla invandrare muslimer..

Är plötsligt alla invandrare muslimer?? Jag fattar inte är det muslimerna som är ett hot i sverige eller är de invandrarna? Är de unga kriminella pojkar eller är de religiösa mammor med deras barnvagnar.. Ni vet säkert vem jag syftar på .. Sverigedemokraterna??(videon är inte värd att lägga upp ens..) ÄR DE MUSLIMERNA SOM ÄR ETT HOT?? Istället för att ha med bromsa invandringen kunde ni lika gärna haft med bromsa barnvagns mammorna med burka. VAD STÖR DOM ER MED? Låt folket va. Vill dom ha burka varsågod vill ni va nakna varsågod har vi sagt nått?? OCH, NEJ NI BEHÖVER INTE VETA VEM DOM ÄR.. Identifiera hit och dit vad ska ni identifiera när det väl handlar om att veta vem personen är så finns de flertal kvinnor som säkert jobbar inom det yrket och som kan identifiera kvinnan right?? Så jävla svårt är det inte..ni väljer att se det ni vill se och döljer det som inte ni tycker låter okej.. Låt människor leva sitt liv.. Men tbx till invandrare och muslimer. Vad jag har insett är att NI ja NI rasister.. (jag har min yttrandefrihet right?? Jag får missbruka den hur mycket jag vill right?? Så som ni gör jag lever i ett fritt land asså fyran vad stolt jag känner mig jag har frihet nått som jag inte kunde ha haft i mitt hemland enligt er.. Asså de bara skrattretande.) frihet kallar ni det för va? Fritt land.. Jag ser inget fritt i detta land längre förr kanske det var men inte nu längre hatet mot muslimer växer mer och mer. visste faktist inte att detta fanns.. Trodde att de fanns 25% rasister i sverige bara men de verkar va mer än så mycket mer.. Och det är inte hat mot invandrare utan muslimer. Vi terrorister, vi förtryckta kvinnor, vi bortgifta flickor, vi värdelösa varelser på jorden som har män som självmordsbombare. Vi ja.. Det är lätt att lägga oss i en stor hög lätt att kategorisera oss..


Varför har det blivit så? De va inte så för två år sen, absolut inte då va det invandrare. Men vad jag tror är att folket i sverige har smittats av. De har verkligen smittats av propagandan. All media allt skit som försöker smutskasta islam. Och det har verkligen påverkat er nu blundar ni för allt och ser bara oss muslimer som försöker följa vår religion i vilket land man än är. Försöker anpassa sig till landet medans man följer sin religion så gott man kan. Men en fråga har sett flertal konvertiter vad gör ni av dom?? Dom är också muslimer och tro mig de svenska konvertiterna är mer religiösa än vad en muslimsk född person är, men vad gör ni av dom konvertiterna med burka? Hade sverigedemokraterna kunnat förbjuda burka och slöja så som Frankrike hade dom inte väntat en sekund. Det hade varit gjort. FRITT LAND kallades det för vad kallas det för nu?? En bra fråga?? fyfan alla partier har bara en fråga som de diskuterar och det är islam? asså vad fan är ert problem? diskutera ert land gör någon förändring, folk håller på att flytta ut för det inte finns nått liv här och ni lägger ner all er energi på islams och muslimer.. det är en religion som alla andra religioner lägg ner..Jag va blind förr såg inte märkte inte visste inte ens att hatet va så stort. (Det är hat det är det verkligen) men tror jag börjar se världen med mina egna ögon, ja jag ser det nu. Kan gå mitt i stan och se förnedrande blickar mot mig. Otacksamma människor på jobbet idiotiska kommentarer sånt ja aldrig hade trott att just jag. Utan slöja, född i sverige snackar flytande svenska skulle se eller höra men men världen förändras..


Va på jobbet en helt vanlig dag skulle hjälpa en patient, medans jag hjälper henne hör jag nått komma ut från hennes mun leker att jag inte hörde:


Jag: vad sa du?


- ….


Jag: kan du säga om det?


-…


Jag: vad sa du :@?


- det har inte du med att göra


(Nejnej det har jag inte)¨


Jag: sa du jävla blatte jävel??


- :O (ups hon hörde)


Det sista jag gör är att hjälpa otacksamma människor så jag lämna allt och gick ut från hennes rum.. Inte en chans att jag fortsätter att hjälpa henne.. Hade hon inte varit klar hade det varit en annan sak men nu va hon helt klar visste vad hon sa för liksom hur skulle hon veta att ja va en blatte om hon inte va klar?? De kanske syns men???


Ajaa thats all vi får se vart allt detta kommer leda sverige, vi får se hur långt ni kommer genom att ta för er av andras åsikter andra länders hat mot muslimer. Tror ni dom lyckas?sverige va de ända landet som alla tyckte va ett vacker land.ett land med jämställdhet..

                           
                                      


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag förstår din frustration och jag känner samma sak. Jag kan inte för mitt liv förstå hur dom kan lyckas få sin äckliga propaganda ut bland folket.



Det är nåt allvarligt fel på ett land när så mycket hat accepteras av folket.



Och istället för att motarbeta det Sverigedemokraterna gör borde dom andra partierna ta reda på var roten till allt missnöjje ligger och ta itu med det.



Låt folket kämpa mot propagandan!

2010-09-02 @ 10:06:17
URL: http://zhenaniganz.blogg.se/
Postat av: Kabab

Ja jag tycker alla ska få lika ! :) trots allt vi är alla människor. men vissa har kapaciteten att studera jämförelse andra som inte klarar av det.

2010-09-02 @ 10:47:04
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Mywaytoislam

Okej, tack!

Förresten väldigt bra skrivet!

2010-09-02 @ 21:39:42
URL: http://mywaytoislam.blogg.se/
Postat av: kabab

Du tänker som du tänker jag tänker som jag tänker haha :D

2010-09-02 @ 21:59:59
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag tror vi blir fler som kämpar! Jag måste tro det!

2010-09-02 @ 23:28:47
URL: http://zhenaniganz.blogg.se/
Postat av: Susanna

Tills mitt hjärta slutar slå!

2010-09-03 @ 00:00:18
URL: http://zhenaniganz.blogg.se/
Postat av: ISA

Fin blogg du!



Förresten svara gärna på frågorna i mitt senaste inlägg om du vill ge din åsikt, kram på dig! :*

2010-09-03 @ 18:35:15
URL: http://fashion-tourist.com
Postat av: Melody

Kul att du gillade videobloggen om SD! Fint inlägg du skrivit.

Jag svarade precis på några av de kommentarer SD-anhängare skrev till mig gällande förra videon:

http://www.youtube.com/watch?v=43qZCx-9QGc



Kram!

2010-09-06 @ 08:06:12
URL: http://pishy.wordpress.com
Postat av: Anonym

Muslimerna är problemet inte invandrarna.

2010-09-13 @ 21:49:14
Postat av: N*

mr anonym har du frågat ig vem som egentligen är de störrsta problemet? nej.. då kan jag svara dig de såna som du som skiljer på människor? rasister som DU...

2010-09-14 @ 09:20:32
URL: http://blacklovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0