If you want my future, you better forget my past.





Saknaden är stor...

Saknar för mycket att de gör ont. Tänker på dig varje minut, saknaden av dig verkar aldrig ta slut.
Dag efter Dag skriker mitt hjärta efter dig och ja önskar du va hos mig.
Saknaden av dig är så stor, känns som att vänta på vintern i sahara öknen.

kärlek till dig min älskade du är min evighet och mitt hopp,ja älskar dig..




varje natt kan jag inte sova
varje tanke jag tänker
frivilligt som ofrivilligt
stavas likadant
TIGER/ FAMILJEN
det är så mycket tankar i skallen
som forsar ur mina ögon
i form av tårar



Missing someone isn´t abort how long it´s been since you´ve seen them last,, or the amount of time since you last talked. Its abort that very moment When your doing something and you wish that they were right there with you...;/♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0