I really need to wake up from my dream...

Aaa måste vakna upp de är en dröm men hur vaknar jag upp vännen?.. E det så enkelt? Tror inte du hade velat vakna upp, du hade hellre somnat in med drömmen än att vakna.. För just nu känns det att ja hellre hade kunnat somna in med en lycklig dröm än att vakna upp i en sorglig verklighet.



Det är inte så lätt som du tror. Det är mycket lättare att prata än att göra det. Kan lida i evigheter i verkligheten men ändå så har jag min dröm som en tröst skiter i vad folket säger o vad ni tycker, för detta e jag o det är såhär ja tänker o tycker. Såhär jag vill leva om en dröm inte blir verklig så kan den likbara finnas där bara. Sorgligt men sant skiter fullständigt i folkets ord och hur ni ser det.


Hur mycket du än går vidare försöker glömma, ignorera, vad det än är de funkar inte. Försök men de gör bara saken värre, Så tar inte den risken. Aldrig vill heller inte för hade aldrig velat höra dom tre orden av någon annan mer än han. Saken är går du vidare försöker glömma och något händer o du påminns igen så faller du i bitar för alltid…


- Sanningen svider… det är sant.. Och den finns alltid där men vad gör man går vidare med sanningen.. Men svårt att glömma.. Att älska en person högst upp i denna jord, är inte så enkelt att bara glömma o gå vidare, sann kärlek går inte att döljas, sorgen för dig försöker jag gömma, det funkar inte för det är dig jag vill ha. Jag vet att tills sist kommer jag gå runt med sorg och smärta men att ta vara på tiden som finns är inget fel. Det är värt det sedan om man går runt med sorg i resten av livet so what? Tror aldrig jag kommer glömma han fastän jag kommer ha en annan i mitt liv och ingen kommer ta hans dyrbara plats i mitt hjärta eller på denna jord…


Jag vill öppna mina ögon o se dig.
Se dig le mot mig så de kunde lysa upp min dag.

I have my dream as a consolation

Dead & Gone...


Kommentarer
Postat av: GÖZDE;

du skriver jävligt bra :)

2010-04-06 @ 17:25:41
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: GÖZDE;

du skriver jävligt bra :)

2010-04-06 @ 17:25:41
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0