لا يمكنك إخفاء الحزن في عينيك

Ismi 7asas, denna text är för er där ute,

- tro aldrig på ordet kärlek,

för det är falskt och den sviker. Tro aldrig på att kärlek ger dig hopp i livet.

Till dig där ute som bränt upp mina ord och mitt liv. Den personen förtjänade inte ett rent hjärta som var ett skydd över sitt eget hjärta.

Du var den personen som hade en stor plats i mitt hjärta. Du..du är den personen som byggde upp den och sedan förstörde den med egen vilja. Du..du som fick mig att visa alla mina känslor, fick mig att falla för dig. Du som va mitt leende, mina tårar som kom in i mitt hjärta så snabbt. Och du som gick ut lika snabbt. Du som får mig att gå runt och tänka på hur livet kommer att se ut utan dig.

- Du! Säg mig, vem är du?

Svårt att glömma men lätt att älska att sitta och kolla ut mot havet är som att se dig kolla mot mig. Att prata till havet är som att sitta och snacka med dig utan att få ett svar tillbaka,. Du fick mig att hata ordet kärlek du fick mig att bli kallhjärtad och inte ha kvar några känslor som en annan tjej verkligen hade förtjänat. Gå din väg och ja önska att du aldrig fanns eller ens kom in i mitt liv, för du förtjänade inte den kärlek du fick. Du gav mig bara sorg och hat tillbaka..


written by Black SemOo

en vän Gästbloggar
den är inte skriven till mig..

                                                   


Kommentarer
Postat av: 7asas

fint ;)

2010-05-04 @ 22:44:44
Postat av: N*

dina ord, dina känslor klart det är fint bror =)

2010-05-05 @ 07:16:35
URL: http://blacklovee.blogg.se/
Postat av: Soso

Walla semo kan oxo skriva wloo, Fint skrivet 3amoo ;)

2010-05-12 @ 13:41:11
Postat av: N*

klart han kan.. se upp de kommer mer av el 7asas

2010-05-12 @ 16:54:47
URL: http://blacklovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0