110317

Jag har alltid sökt efter bekräftelser, bekräftelser på allt, har alltid velat ha en bekräftelse på fattigdom, krig, människors beteende etc. Men världen vi lever i är som den är, vi är fattiga och rika, roliga och dumma, ledsna och glada de är så det är. Men en sak har jag alltid velat få bekräftat vilket jag inte borde vilja få, jag bör bara acceptera det och veta det någonstans innerst inne att det är så annars hade vi inte stått där vi står annars hade mirakel inte hänt. Har alltid velat ha en bekräftelse på guds existens, (sta5ferallah). Kanske fel, men för att jag skulle kunna se livet på ett annat sätt så ville jag de men andra sidan va jag rädd för att få någon bekräftelse. Jag fick olika bekräftelser men jag märkte inte av de tills jag fick en riktig bekräftelse som ändrade min syn på världen, jag såg världen med andra ögon, kan se människors verklighet. Verkligheten är blottad framför mig.tro det eller ej men de är inte förrens du ser nått med egna ögon som du vaknar upp och ser dig omkring.. Har ni någon gång kollat upp mot himlen och insett hur stor den egentligen är? Den är stor va? Har ni någon gång tänk att den är så långt bort som ni inte ens kan tänka er? Och andra sidan insett att den egentligen kan vara så nära? Allt kan hända, varsomhelst och närsomhelst. Va aldrig säker på nått, på en sekund kan ditt liv förändras från att vara den du är till att bli en helt annan människa du aldrig hade tänkt dig kunna bli. Allt är möjligt i guds händer.




Kommentarer
Postat av: Lale

- bästaaa :)

2011-03-20 @ 22:32:37
URL: http://lales.blogg.se/
Postat av: Merima

MISSA INTE årets summercamp till MALAYSIA!!!! Islamiska studier under en månad!!! Mer info: http://megi.blogg.se/

2011-03-30 @ 21:49:00
URL: http://megi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0