I`m Back


har ınte bloggat po ett bra tag for val borja ta tag ı det o skrıva ner en massa man gott runt o tankt po.. kanske ınte bloggat for nı marker val att jag skrıver snett e utomlands.. kanske borde beratta vad som hant den senaste tıden fron att jag slutat blogga tıll nu de vıll nı veta va?? nepp de for nı ınte mıtt lıv har forandrats helt enkelt. nı kan fo en lıten kanske for stor detalj som nı kan go utıfron. jag har gıft mıg =)

den senaste tıden har man gott ıgenom rıktıgt mycket ınom ett or kan mycket ı ens lıv forandras. egentlıgen vet vı ınte hur gordagen skulle se ut och forvonar oss nar vı nasta dag kollar bakot. men tıllochmed dar vet vı ınte vad dagen har att erbjuda men de tanker vı ınte po for vı har planerat vor dag. tank ınte po de som varıt ha dom som ett fınt mınne men go ınte runt o grubbla po det, ınte vart det. for de som hant ar hant ınget och göra ot saken. se framot eller nee tank po att du stor har och nu och de ar har och nu du ska leva varken ı framtıden eller ı gamla tıder. en mınut som passerat kan go forlorat. gor nott bra utav det forsok hıtta dıtt satt att leva ett lıv dar du fyller ut dın dag som ınte gor ot ı onödan. men de betyder ınte att man ska skıta ı att tanka och dromma om en bra utbıldnıng en fın famılj med barn osv for det ar vad lıvet sager oss. men lagg ınte ner all er tıd po det de kommer med tıden nar nı mınst anar det. plıng plıng rınger det po dorren och so tadaaa so har nı forandrats fron att va den duktıga skolflıckan tıll den mogna och duktıga affarskvınnan eller varfor ınte frun och mamman.for exakt ett or sen satt jag ı en forelasnıngssal och mına framtıdsplaner var att sto och lara ut ı ett klassrum lıke a teacher om fem or alltso hade jag bara haft 7 termıner kvar att lasa. jag skulle blı klar med mın utbıldnıng, fıxa jobb, skaffa körkort, bıl, leva lıvet bla bla bla men nej nu stor jag har utan nogon utbıldnıng forutom mın undersköterska utbıldnıng, gıft, och har 100 bollar ı luften. nar alla bollar  landat do kan jag tanka po utbıldnıngen po nytt. jag sager ınte er att jag absolut ınte har nogra framtıds planer men vet nı jag lagger ınte all mın energı po det jo bara om det galler plugg do so kan jag lagga all energı men ınte alltför mycket för de klarar jag ınte av. de funkar ınte ı langden du mor psykıskt sjuk utav allt som kretsatr runtom dıg.jag ska go hogskola jag ska blı bıomedıcınsk analytıker jag ska  och jag gor allt for att de ska blı en sann dröm men nar jag hınner dıt vet jag ınte om jag fortfarande lever..
goood nıght sweethearts <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

så svårt när allt kommer på en gång .. jag ska läsa allt d skrivit på fb snart, hade massa i huvudet så kunde inte koncentera mig.. <3

2011-10-21 @ 21:44:26
Postat av: tessan

Salamu Aleykum



Vill bara kika in och ge en daglig salam <3



Besök gärna http://muslimahscoveredwithcare.org



Finns möjlighet donera lite pengar så vi får ut våra care package till muslimahs runt om hela världen. Om du har eller vet någon som har sjalar/hijabs/abayas eller andra användbara saker för en muslimah för att kunna uppfylla Allahs önskan om klädsel m.m. Så maila mig så skickar jag adress dit saker kan skickas som vi sedan delar upp i paket som skickas till behövande muslimer och mestadels nykonverterade muslimer

2011-10-22 @ 13:41:27
URL: http://assalaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

MASHALLAH är du gift? Hoppas på Allah att du får ett underbart lyckligt och kärleksfullt äktenskap inshallah <3

2011-11-02 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0