Svar pa tal!!!

Anonym om Kommentar!!:
Jag har en fråga. Jag är tillsammans med en kille som jag älskar väldigt mycket, vi har varit tsm i flera månader och jag litar på han 100%.. Vi kom in på snacket om att ha sex, vi är så kär i varann att vi vill ha de så gärna, jag vill att han ska " öppna mig " , låter sjukt kanske.. Problemet är, båda är muslimer och vill inte göra något haram, vad ska jag göra ? En kyss kan leda fram till en massa annat .

SV: hej

karleken ar fin, men satt din grans. och oj jag litar inte pa mig sjalv ens men iallafall alla ar vi olika. Du verkar veta mycket val vad ordet haram innebar, likasa verkar du veta vad att vara en muslim innebar. nar jag började lasa din text trodde jag att du inte hade nagon anning men jag tror du vet bast ditt val och jag vill inte saga "följ din magkansla" eller "man gör det nar man kanner för det" osv.. jag vill inte va orsaken till er synd. för jag sjalv vet att en kram leder till mycket mer och jag hade aldrig haft samlag innan giftemal aldrig!! du verkar vara mycket öppen med dina ord. men jag ska försöka leka att jag snackar med en som varken vet vad haram ar eller vad det innebar och hoppas det hjalper dig.
vanta innan jag börjar vill du att han ska inviga och sen gar du till nagon annan. okej jag later taskig men dina ord eller hur du sager det kan leda tll manga tankar. en sak till du verkar ocksa veta att en kyss leder till mycket mer, tom en vanskaps kram kan leda till en barnvagn ;)
iallafall det ar haram och om ni alskar varandra saaa mycket och du litar pa han upp till 100% vilket jag vet att du sakert inte gör för du misstanker han sakert ibland "undra vart han ar", "tank om han lurar mig" "tank om han och hans tjejkompis har nogot gemensamt". vi ar tjejer och det ar normalt att sodana tankar kommer upp sa da ar det svart att saga att man litar upp till 100% för om du tanker sa da litar du inte pa han iallafall det ar haram att ha samlag innangiftemal. och ni alskar varandra sager du varför tar han inte steget att fria och sedan gifter ni er. de ar aldrig för tidigt att gifta sig förr va det de nu ar det normalt och om du ar saker pa att han ar den ratta sa varför inte gifta er. om du alskar han da vill du spendera livet med han right sa mina ord till min lillasystert eller storasyster hade varit "alskar han dig da kommer han aldrig tvivla pa att fria till dig, sa satt din grans och se om han ar personen som ar vard din heder"..

Ciaoo bella N*

Kommentarer
Postat av: Anonym

- du är för snäll! tusen tack och gott nytt år vännen! kram!

2012-01-02 @ 01:27:57
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Puss på dig habibti :*

2012-01-02 @ 21:31:50
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: M*

- detsamma vännen min <3

2012-01-03 @ 22:09:29
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: chamsine

bra svar!

2012-01-08 @ 18:30:51
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Tack för den fina komentaren habibti. Den betyder mkt! Jag ska försöka göra som du sa och hoppas på det bästa. Detsamma gäller dig! Stor kram från mig ;*

2012-01-11 @ 19:54:51
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Laura

Taaaack så hemskt mycket för din röst, jag uppskattar det så mycket, det var väldigt honest and I like honest :) Inshallah jag vinner. Kram

2012-01-12 @ 18:08:22
URL: http://dayswithlaura.spotlife.se
Postat av: anna

Hejsan!

Just nu pågår Dagens Blogg Tävling hos mej. :)

Gå in under kategorin "Tävlingar" för att vara med du också! :)

http://annaalicious.blogg.se



(Gillar du ej sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!)

2012-01-25 @ 00:52:09
URL: http://annaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0