Cures Wanted...

Jag förstår mig inte på människor som försöker sänka andra med sitt beteende och de ord de kastar på andra personer.. Skitsnack, alla rykten man drar varför? för att höja sin egen självkänsla.. Vad får ni för nytta av att sitta bakom en dator och snacka massa skit? Känner du dig större, starkare, bättre? På många olika sätt eller är du så svag, avundsjuk, patetisk att du älskar att se folk må dåligt??

De är helt sjukt att de finns så många människor som älskar att förstöra mellan andra människor, deras intresse är att dra olika rykten om folk.. En fråga VART FÅR NI ALLT IFRÅN?? hade ja suttit i 100 år hade ja inte kunnat dra ett ända falskt rykte om någon, jag hade inte ens tänkt tanken hade inte fått något i huvudet och varför skulle jag ens göra det fyran asså.., hur kan ni jag måste bara säga att ni e faktist så starka att ni kan dra olika rykten, och de inte lätta rykten dom drar utan stora dåliga idiotiska rykten som man aldrig hört talas om.. De roliga är när man själv hör de ryktet man är inblandad i hahaha… om man frågar mig så skrattar jag människan rakt upp i ansiktet och inget mer.. Men tbx till de starka personerna, ni är så starka och modiga att ni drar rykten, snackar skit och ni vet vad för konsekvenser det är som väntar er.. Förr eller senare vet man vart allt kommit ifrån,, och då får ni skit. Men då har jag en fråga vad fan har ni att komma med??? Vad har ni för ursäkt?


Ja själv skiter fullständigt i när folk snackar skit, inte för att jag någonsin hört nått men iaf hade skitet i det totalt, whats goes around comes around.


Det kanske är en sysselsättning vem vet? Har man inget annat för sig så sitter man och snackar skit eller så sänker man andra människor på alla olika sätt.. De samma sak med mobbare? Har ni tänkt på deras förflutna? Uppväxt? Det ligger något i det som gör att de älskar och se folk förstöras, sjunka under jorden för de själva är redan under jorden. De hatar att se någon må bättre än dom? Men varför? När jag själv mår som sämst älskar jag att bara se på folket hur bra dom mår? Hur tänker ni? Vill bara veta hur folk tänker..




                                             
                                              


Kommentarer
Postat av: Yassa

Pappa är Egyptier så jag är halv Egypt och Alhamdulilah muslim :)

2010-07-27 @ 10:46:39
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
Postat av: paulina♥

så lite så :) okkej vad skönt, jo helt okej här också.

kram

2010-07-27 @ 10:56:08
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Svarten

Jag har lagt till din blogg i länklistan "Muslimer som bloggar": http://tinyurl.com/cdb4dh

2010-07-27 @ 13:44:34
URL: http://svarten.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Hallå du, diggar verkligen ditt inlägg, just så är det för mig nu. även om det inte är det så kändes det exakt som om att det var mig det var skrivet om! Förresten Saknar dig=)

2010-07-27 @ 21:20:50
URL: http://augustinittonhundranittio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0