Whats Goes Around Comes Around

Varför tror alla tjejer att exakt alla killar är player att alla killar är ute efter en sak som ni säger. Varför drar vi alltid alla över en kam och inte tänker på att de finns annorlunda människor.. Och att alla är vi inte lika?


Har ni själv sett dagens tjejer? Tycker ni att ni e mycket bättre? Har inte dagens tjejer också blivet player? Jo tro mig vissa tjejer och då menar jag inte alla, är mer player än vad en kille kan va. Och så går dom runt och säger killar e player jag kan inte lita på dom, jag tror inte på hans ord osv osv.. okej om du inte tror på hans ord om du tycker att ALLA killar är player varför är du ute efter killar? Gå till någon tjej hon kanske är mycket bättre? Knappast tro mig hon e också player..


Så fort en tjej blir dumpad så kallar hon killen för idiot, manshora, lögnare, svikare osv.. varför? Du va med han, de va hans hand du höll mitt i stan, ni gick igenom mycket han gav dig kärlek och du detsamma.. Och sen tog det slut ni insåg att de inte funkar mellan er varför är han då svikaren? (jag tar det från tjejernas sida för att inte ve emot killarna på allt men säger detta rakt ut


JAG HATAR NÄR EN KILLE SNACKAR SKIT OM SITT EX!!!


Tyvärr killar ni e inte felfria,, ingen är felfri, ingen är perfekt och alla har någon gång gjort ett misstag.. Men ni killar där ute så fort ni varit med en tjej,, er egen tjej, hon ni spenderade all er tid med hon ni gav kärlek till denna tjejen som va värd dom tre små orden. Och sedan gör slut med henne, eller det helt enkelt inte funkar,, varför går ni då runt och kallar henne för massa ord och drar olika rykten om tjejen. Säger att hon inte va värd nått. Sänker tjejer i allas ögon och få henne att se billig ut i andra ögon? Istället för att bara gå vidare och glömma allt?


De bästa med vissa killar är att de aldrig snackar om sitt ex.. och om dom väl snackar så säger dom inget dumt om henne utan bara att de inte funka mellan dom men hon va ändå en bra tjej.. Och jag tror att detta är killar med stil killar som är mogna och har en normal hjärnan i skallen för de killar som drar rykten om en tjej är killar som själv inte har självrespekt, självförtroende eller ens skam i sig är de killar som snackar om sina ex, de killar som snackar om vilken tjej som helst utan att ens veta vad tjejen heter.



Finns vissa killar som kan snacka om tjejer de inte ens känner? Vart får ni allt ifrån? okej ni kanske har bra fantasier men vad får ni ut av det? Sysselsätter ni er? Men vad är det i skitsnack som är en sysselsättning? Men tänk så här tänk om någon sysselsätter sig på ett annat och mycket bättre sätt med din egen syster :O.. vad säger ni??



Asså det är era systrar ni snackar om det är er heder.. De kunde lika bra va din egen syster och tro mig whats goes around comes around..


Det värsta jag vet är att höra en kille snacka skit om en tjej på ett dåligt sätt,,jag kan få utbrott så akta er..


(menar inte alla killar eller tjejer nu, drar aldrig alla över en kam,, fastän jag säger ni killar eller alla tjejer menar en del)

                                              


Kommentarer
Postat av: Selloow

Håller med dig om inlägget!

Tack för kommentaren och din blogg är också fin!<3

Kram*

2010-05-09 @ 00:32:19
URL: http://fromupabove.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

gillar ditt inlägg. Totalt rätt!

2010-05-09 @ 11:47:29
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0